Vă informăm că
Secretariatul tehnic al Consiliului de Mediere desfăşoară o amplă activitate de
verificare şi actualizare a bazei de date existente în evidenţa instituţiei, în
scopul îmbunătăţirii conţinutului Tabloului mediatorilor autorizaţi.
Verificările facute
au scos în evidenţă următoarele neconformităţi importante:
1.
Peste 1800 de mediatori nu
figurează în Tablou că sunt înscrişi într-o Asociaţie profesională din domeniul
medierii, potrivit prevederilor:
- Art. 12 alin (2)
lit. g) si Art. 24 din Legea nr. 192/2006 privind medierea şi organizarea
profesiei de mediator cu modificările şi completările ulterioare.
- Art. 3 alin (1^1),
Art.40 alin (9) lit. b) şi alin (9^1), Art.44 alin (2) lit. i), Art. 52^3 alin
(5), Art. 52^16 alin (2), Art. 83^2 şi Art. 83^7 alin (1) din Regulamentul de
organizare şi funcţionare a Consiliului de Mediere cu modificările şi
completările ulterioare.
2.
Peste 1000 de mediatori, autorizaţi începând
cu şedinţa CM din 25.02.2012, au depăşit termenul de un an de la
autorizare şi nu au transmis încă la Consiliu dovada înregistrarii în evidenţele
fiscale a activităţii de mediere şi a formei de exercitare a profesiei de
mediator (CIF), asa cum s-au obligat prin Declaraţia pe proprie răspundere
depusă în dosarul de solicitare a autorizării (Anexa 2B pct. a.).
De
asemenea, sunt mediatori, autorizaţi anterior datei de 25.02.2012, care,
potrivit prevederilor existente pînă la 25.02.2013, aveau obligaţia să depună
la Consiliu dovada înregistrării fiscale în termen de 30 de zile de la data
autorizării.
Ca urmare, sub
sancţiunea înscrierii
în Tabloul mediatorilor la secţiunea de mediatori inactivi şi setarea ca
„invizibil” în versiunea electronică a TM-lui din site-ul CM, tuturor
mediatorilor care fac obiectul celor menţionate la pct. 1 şi 2 le adresăm
rugămintea să comunice la Consiliul de Mediere:
a) o
Adeverinţă din care să reiasă că sunt membri ai unei Asociaţii profesionale
din domeniul medierii sau membri într-o altă asociaţie decât cea comunicată
la autorizare, împreună cu Declaraţia de înscriere date în Tabloul
mediatorilor (Anexa 2A) publicată la adresa: http://www.cmediere.ro/formulare-utile/9/,
completată cu noile date. Adeverinţa este valabilă
numai dacă este eliberată de către o Asociaţie
profesională înscrisă în Secţiunea I - Asociaţii profesionale în domeniul
medierii din Registrul Naţional de Evidenţă a Organizaţiilor în Domeniul
Medierii (RNEODM), publicat pe site-ul instituţiei la adresa: http://www.cmediere.ro/informatii-de-interes-public/registrul-national-de-evidenta-al-organizatiilor-in-domeniul-medierii/34/.
b) dovada
înregistrării în evidenţele fiscale a activităţii de mediere şi a formei de
exercitare a profesiei de mediator (CIF), copie „conform cu
originalul”.
Documentele se vor transmite, după caz, în
format scanat la adresa de e-mail secretariat@cmediere.ro,
prin Fax la nr. 021.330.25.28, prin curier, poştă sau personal, până la
data de 20.12.2013.
Rugăm, de asemenea, ca acest mesaj să nu fie
luat în considerare de mediatorii care nu fac obiectul acestei solicitări.
Pentru eventuale neclarităţi sau detalii
contactaţi Consiliul la telefoanele publicate pe site la secţiunea „Contact”
Vă mulţumim pentru, întelegere, cooperare şi
sprijin.
Cu stimă,
Cornel
Pavel
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu